آموزش عکاسی آنلاین

کلاس آموزش آنلاین و نیمه حضوری عکاسی کاربردی

چرا حرفه عکاسی دوست دارید؟ علاقه یا درآمد؟

یا هردو؟یعنی آیا حرفه عکاسی را به خاطر کسب درآمد دنبال می کنید یا به عنوان یک هنر شخصی و برای لذت بردن از زندگی ؟

در هر دو صورت این مطلب برای شما مفید است

چگونه کلاس آنلاین عکاسی بازدهی خوبی خواهد داشت؟

 نکته دیگری که وجود دارد این است که اگر در حال خواندن این مطلب هستید احتمالا توانایی شرکت در دوره های حضوری را به هر دلیل ندارید شاید در مسیر دوری از موسسه صنعت و معدن هستید و کلاس های حضوری را نمیتوانید شرکت کنید شاید تایم های شما با زمان کلاس ها همخوانی ندارد یا به هر دلیل دیگری نمیتوانید حضورا در کلاس شرکت کنید اما حتما با ما نیز موافقید که کیفیت و خروجی کلاس در دوره های آنلاین باید همانند دوره های حضوری باشد.

دوره آنلاین در مرکز آموزش صنعت و معدن طوری برنامه ریزی شده است که خروجی کلاس های آنلاین و حضوری کاملا مشابه هم باشد چرا که ما برای حفظ خوشنامی نیاز به رضایت و توانایی همه دانشپذیران داریم و نمیتوانیم فعالیت خود را با فارغ التحصیلان کم توان ادامه دهیم .کیفیت اولین اصل برای ماست که باعث توان فنی و خوشنودی مشتریان ما و در کنار آن توسعه این کار برای ما شده است اگر اینستاگرام مجموعه صنعت و معدن را ببینید شما نیز انرژی مثبت و شور و حال را درک می کنید.

ما در آموزش شما از راه دور حساسیم و امیدواریم که حساسیت ما را درک و در صورتی که با کلاس ها همراه شدید شما نیز برای موفقیت خود در حرفه عکاسی با ما همراه شوید.در ادامه در مورد سرفصل ها و شیوه برگزاری کلاس های ((آنلاین و نیمه حضوری))صحبت می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آنلاین و جامع عکاسی از طریق واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید:

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

 
 صفحه اینستاگرام دپارتمان عکاسی:

سرفصل هایی که در دوره آنلاین می آموزید

سرفصل های دوره ی عکاسی آنلاین از صفر تا صد و به صورت جامع آموزش داده می شود به گونه ای که تمام مباحث عکاسی تبلیغاتی ، مدلینگ ، صنعتی ، معماری ، ورزشی و … را آموزش خواهید دید.

عکاسی شامل ۴ ترم است :

  • عکاسی عمومی و دیجیتال : آشنایی با دوربین و منوی آن ، سرعت شاتر ، ایزو ، کاربرد دیافراگم و …
  • عکاسی تکنیکال : انواع تکنیک های عکاسی و هنر خوب دیددن یکی از مهمترین نکته ها در عکاسی است.شما در این ترم آموزش خواهید دید که سوژه را در چه زاویه ای قرار دهید ، انواع ترکیب بندی ها، چگونگی گرفتن عکس از غذاها ، پوشاک ، ساختمان ها و…مولتی اکسپوز با فتوشاپ ، نقاشی با نور ، فریز کردن ، ماکرو ، پاناراما و…
  • نورپردازی : به عنوان یک عکاس حرفه ای ، باید بدانید که نور مهمترین عامل زیبایی یک عکس است.در این ترم هرآنچه که در بخش نورپردازی به آن نیاز دارید تا یک عکس عالی بگیرید را آموزش خواهید دید.از جمله نورپردازی بیوتی در نمای نیم رخ ، سه رخ ، تمام رخ .نورپردازی در فضای باز و …
  • نرم افزارهای عکاسی : نرم افزار عکاسی شامل فوتوشاپ و لایت روم است که مهمترین نرم افزارهای حال حاضر عکاسی ست که شما آموزش خواهید دید.

 

 

شیوه برگزاری کلاس های آنلاین عکاسی:

دوره های آنلاین و نیمه حضوری همانطور که عنوان شد کیفیت و خروجی مشابه با دوره های حضوری دارند و برای افرادی برنامه ریزی شده که به دلایل مختلف از جمله دوری از مرکز و عدم دسترسی به کلاس های حضوری،عدم همخوانی برنامه با کلاس های حضوری و غیره توانایی شرکت در دوره های حضوری را ندارند و میخواهند به صورت کاملا جدی و عملی آموزش ببینند طراحی شده است.

در کلاس های آنلاین بخش اعظم کلاس به صورت آنلاین آموزش داده می شود و جلسات ژوژمان در پایان هر ترم یا جلسات خاص تکنیکی به صورت حضوری است تا اطمینان یابیم که آموزش شما تکمیل است.شاید برای بسیاری از عزیزان حضور در محل موسسه فرایندی سخت داشته باشد اما دقت کنید که تصمیم ما در این مورد برای حفظ کیفیت آموزش شماست و هدفمان تماما نتیجه گیری ۱۰۰% شما از دوره آموزشیست.اگر برای جلسات حضوری مشکل دارید حتما قبل شرکت در کلاس ها با کارشناسان صحبت کنید.

چرا برگزاری دوره های آنلاین حرفه عکاسی کار حساسی است؟

قطعا شما نیز می دانید که حرفه عکاسی یک رشته عملی است و با خواندن جزوه و کتاب و دیدن فیلم نمیتوان همه چیز آن را فراگرفت.این همان دلیلی است که باعث حساسیت اجرا و برگزرای دوره های آنلاین عکاسی می گردد.با گشتی در اینترنت و اینستاگرام به کرات مشاهده می کنید که افراد مختلف با یا حتی بدون سابقه صرفا به عنوان یک مدرس برای گرفتن شاگران آنلاین آگهی میزنند.

باید بدانید

آنچه که در برگزاری دوره های آنلاین عکاسی از همه چیز مهمتر است شیوه و روش اجرای کلاس هاست و البته بعداز آن توان فنی مدرس ،تیم اجرا،پشتیبانان آموزشی و نحوه تعامل همکلاسی ها با یکدیگر اگر فکر می کنید دوره از راه دور عکاسی خیلی مفید نخواهدبود به این خاطر است که تجریه کسانی را دیده اید که در شیوه اشتباه آموزش دیده اند.

بنابراین به شما توصیه می کنیم یا در یک محل معتبر آموزش ببینید و یا زمان و هزینه خود را هدر ندهید چرا که اکثریت دوره های از راه دور در حد ارسال چد فیلم و پادکست آموزشی است که همه آنها در سایت هایی مثل یوتیوب و آپارات و … به رایگان قرار دارد و اگر کسی قرار بود با آنها عکاسی بیاموزد این اتفاق می افتاد.

پیش نیازهایی که برای شروع کلاس عکاسی باید بگذرانید ؟

برای دوره ی عکاسی آموزشگاه صنعت و معدن هیچ گونه پیش نیازی لازم نیست و تمامی آموزش ها به صورت جامع از مقدماتی تا پیشرفته است.تنها با داشتن یک دوربین DSLR ، و اینترنت آنچه که در دنیای حرفه ای بازار کار به آن نیاز دارید را آموزش خواهید دید.بهتر است زمانی تجهیزات عکاسی را برای کار خود بخرید که حرفه ای تر شده باشید و در ابتدای کارتان می توانید به راحتی از مراکز معتبر تجهیزات را اجاره کنید.

کلاس آنلاین عکاسی شرکت کنم یا حضوری ؟ 

این تصمیم کاملا وابسته به شماست در هر دو صورت ما در کنار شما هستیم اما بازهم تاکید می کنیم که کیفیت خروجی کلاس های آنلاین و کلاس های حضوری کاملا با هم مشابه است پس این نگرانی را از خود دور کنید و کاملا نسبت به شرایط خود برای حضور در دوره های حضوری یا  دوره های آنلاین تصمیم بگیرید.

 

 

برای شما آرزوی موفقیت می کنیم

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آنلاین و جامع عکاسی از طریق واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید:

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

 
 
 صفحه اینستاگرام دپارتمان عکاسی: