آموزش میکاپکلاس آرایشگری میکاپگریم و میکاپ

بهترین و جامع ترین کلاس گریم و میکاپ در تهران

بهترین و جامع ترین کلاس گریم و میکاپ در تهران با حضور اساتید برتر این رشته در مرکز آموزش خانه صنعت و معدن…اگر این هنر را به صورت شخصی و یا برای ورود به بازار کار حرفه ای دنبال می کنید در ادامه با ما همراه باشید تا به جزئیات آن بپردازیم.

کلاس گریم و میکاپ

هدف از کلاس جامع گریم و میکاپ با متد ۲۰۲۰

برای شروع یک هنر به صورت تخصصی بهتر است از آموزشگاه های معتبر کار خود را اغاز کنید.کلاس گریم و میکاپ علاوه بر اینکه یک هنر شخصی و سرگرمی برای خانم ها به حساب می آید امروزه به یک شغل پردرآمد تبدیل شده است.شغلی که سراسر تنوع و هیجان است.همچنین اگر این رشته را به صورت حرفه ای آموزش ببینید می توانید به راحتی از آن درآمدهای بالا بدست اورید.آموزش حرفه ای میکاپ و گریم بسته به معتبر بودن دوره ای که ثبت نام می کنید و همچنین بخش بزرگ ان بسته به حضور اساتید مجرب و حرفه ای این رشته دارد.

برای اولین بار در کشور در آموزشگاه صنعت ومعدن تمامی استانداردها رعایت شده و سعی بر این داریم با بهترین آموزش ها و سرفصل ها شما را برای ورود به بازار کار حرفه ای این رشته آماده سازیم.

کلاس گریم و میکاپ

هزینه کلاس گریم و میکاپ در تهران

امروزه کلاس ها و دوره های زیادی وجود دارند که میکاپ را آموزش می دهند که با هزینه های گزاف دوره های چند روزه برگزار می کنند ولی برای اولین بار در کشور با برگزاری کلاس گریم و میکاپ آموزشگاه صنعت و معدن این مهم پیش آمده که با هزینه ی مناسب بتوانید در کوتاه مدت ۴ ماهه گریم و میکاپ را به صورت جامع و از صفر تا صد آموزش ببینید.

هزینه طی دوره این کلاس به دو بخش هزینه مواد و لوازم میکاپ و همچنین هزینه ثبت نام کلاس ، تقسیم بندی می شود.که با توجه به سطح شما و نظر کارشناسان ما هزینه ها دسته بندی می شوند و می توانید آن را به صورت قسط بندی در طی دوره پرداخت نمایید.هزینه لوازم نیز با توجه به بودجه شما در نظر گرفته شده که می توانید از لوازم با قیمت های مناسب تر تا قیمت ها بالاتر به دلخواه استفاده کنید.


برای کسب اطلاعات در مورد کلاس جامع گریم و میکاپ از طریق واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید :

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

کلاس گریم و میکاپ

جامع ترین سرفصل دوره گریم و میکاپ

  • ترم ۱ : کارگاه چهره شناسی و آماده سازی پوست : برای داشتن یک میکاپ عالی باید زمینه سازی پوست را آموزش ببینید ، انواع چهره ها را بشناسید و بدانید به صورت اصولی چه نوع آرایشی به چه فرم صورتی می آید.
  • ترم ۲ : کارگاه میکاپ و متعادل سازی صورت : انواع تکنیک های آرایشی ، گذاشتن مژه ،کانتورینگ و متعادل سازی چهره و تاچ ابرو و …
  • ترم ۳ : کارگاه پرزانته عروس : در این ترم شما با انواع میکاپ و گریم عروس آشنا می شوید و در انتها برای شما آلبوم سازی شده و می توانید از آن برای شوع کار حرفه ای خود استفاده کنید.
  • ترم ۴ : شنیون : آموزش انواع شنیون ها ، بافت ها و کرلی کردن مو
کلاس گریم و میکاپ

ثبت نام در کلاس جامع گریم و میکاپ

اگر به دنبال آموزشگاهی معتبر با اساتید حرفه ای هستید و برای مهاجرت به مدرک بین المللی نیاز دارید می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان دپارتمان گریم و میکاپ در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه