آموزش عکاسی آنلاین

برترین دوره آنلاین عکاسی با شیوه تعاملی ویژه شهرستان های کشور

دوره آنلاین عکاسی  از مقدماتی تا پیشرفته با شیوه تعاملی در مرکز آموزش خانه صنعت و معدن برگزار می گردد.این دوره ویژه افرادی ست که  در شهرستان ها هستند و یا کارمندانی که نمی توانند سر کلاس حضور پیدا کنند .شیوه تعاملی به این صورت است که استاد در کلاس آنلاین حضور دارد و علاوه بر اینکه فیلم های از قبل اماده شده برای هنرجویان پخش می شود ، استاد نیز رفع اشکال می کند و تدریس می کند به همین دلیل حضور هنرجو سر کلاس آنلاین الزامی ست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره‌های ذیل از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲

اینستاگرام دپارتمان عکاسی مرکز آموزش خانه صنعت و معدن

نحوه برگزاری دوره های آموزش آنلاین و نیمه حضوری عکاسی به شیوه تعاملی

اول از همه میخواهیم به سوالاتی که از ما پرسیدین پاسخ دهیم ،آیا دوره های آنلاین و نیمه حضوری عکاسی از کیفیت لازم برخوردار هستند و امکان یادگیری رشته عکاسی بصورت آنلاین وجود دارد؟ دوره های مجازی بهتر است یا آنلاین و نیمه حضوری؟ آیا بعد از پایان دوره می توانم کار کنم؟ آیا مدرک معتبر و بین المللی دریافت می کنم؟

پاسخ به سوال اول : دوره های آنلاین از سال ها پیش در دانشگاه های بزرگ دنیا برگزار میشده است و سالانه فارغ التحصیلان موفق بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد منتها این دوره ها تفاوت بسیار بزرگی با دوره های آنلاین معمولی دارد و آن شیوه اجرای دوره ها بصورت تعاملی می باشد ، همانطور که می دانید دوره های آموزش آنلاین عکاسی در مرکز آموزش خانه صنعت و معدن به شیوه تعاملی و با استانداردهای آموزش تعاملی برگزار می گردد و از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار می باشد ، همچنین ژوژمان ها و برخی از جلسات برای یادگیری بهتر به صورت حضوری در مرکز آموزش خانه صنعت و معدن برگزار می گردد تا هنرجویان بتوانند براحتی به رفع اشکال پرداخته و آموزش خود را تکمیل نمایند.

پاسخ به سوال دوم : در پاسخ به سوال دوم که دوره های مجازی بهتر است یا آنلاین بایستی بگوییم دوره های آنلاین و نیمه حضوری قطعا از کیفیت بالاتری برخوردار بوده زیراکه مدرس بصورت آنلاین سر کلاس درس حضور داشته و همچنبن بعد از کلاس دستیار استادبصورت  ۲۴ ساعته وظیفه پشتیبانی و رفع اشکال هنرجویان را دارد ولی دوره های مجازی بصورت فایل صوتی یا تصویری بوده و در اینترنت و فضای مجازی به وفور یافت شده که قطعا از کیفیت یادگیری پایینی برخوردار می باشد.

پاسخ به سوال سوم : بله قطعا هنرجویانی که در کلاس های آنلاین و نیمه حضوری مرکز آموزش خانه صنعت و معدن شرکت می کنند می توانند بعد از پایان دوره بصورت حرفه ای عکاسی نمایند و با توجه به اینکه در عصر جدید تمامی مشاغل احتیاج به تولید محتوا در رسانه های اجتماعی دارند می توان گفت حرفه عکاسی یکی از پر درآمد ترین رشته های شغلی در کشور می باشد.

پاسخ به سوال چهارم: هنرجویان بعد از پایان دوره مدرک معتبر و بین المللی دریافت می کنند که قابل ترجمه بوده و همچنین در محافل بین المللی از اعتبار بسیار  بالایی برخوردار است.

ویژگی های دوره آنلاین و نیمه حضوری عکاسی صنعت و معدن

از ویژگی های این دوره به چند مورد می توانیم اشاره کنیم از جمله :

  • در وقت خود صرفه جویی می کنید و به تمرین بیشتر می پردازید .
  • از هزینه رفت و آمد کاسته می شود.
  • از هر کجای کشور که باشید می توانید در دوره آنلاین شرکت کنید .
  • حتی از کشور های متفاوت نیز می توان به راحتی در دوره ها شرکت کرد.
  • از طریق سایت اسکای روم به راحتی وارد کلاس می شوید.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از کلاس ها می شود.
  • زمانی که به استاد دسترسی ندارید و بعد از اتمام هر جلسه توسط یک استادیار می توانید رفع اشکال کنید.
  • فیلم های آموزش در اختیارتان قرار می گیرد.
  • اساتید مجرب و حرفه ای هستند .
  • اساتید ، در آموزشگاه کلاس انلاین را برگزار می کنند و از طرف آموزشگاه کلاس ها کنترل مستقیم می شود تا مشکلی پیش نیاید.

دوره آنلاین عکاسی

سرفصل های دوره آنلاین عکاسی

مهمترین سرفصل هایی که باید آموزش ببینید :

۱ عکاسی عمومی و دیجیتال : سرعت شاتر ، دیافراگم ، عمق میدان که پایه ی عکاسی هستند را باید آموزش ببینید .همچنین مواردی چون آشنایی با منوی دوربین ، ایزو ، مبانی عکاسی را نیز آموزش خواهید دید.

۲ عکاسی تکنیکال : در این ترم با انواع تکنیک های عکاسی آشنا خواهید شد از جمله : فریز کردن ، رنگ در آب ، نقاشی با نور ، مولتی اکسپوز با فتوشاپ ، پنینگ و موشن ، ماکرو ، پاناراما و…تمامی این تکنیک ها بسیار جذاب هستند و در نهایت شما با انواع شاخه های عکاسی مثل هنری ، معماری ، پرتره ، تبلیغاتی ، ودینگ ، صنعتی ، مدلینگ و … آشنا خواهید شد.

 ۳ نورپردازی در عکاسی : در این ترم انواع نورپردازی ها در عکاسی را آموزش خواهید دید از جمله :

  • نورپردازی بیوتی در نمای تمام رخ ، سه رخ ، نیم رخ
  • نورپردازی ( صدفی ، پروانه ای یا باتر فلای ،رامبراند ،ریم لایت ، تبلیغاتی ، صنعتی ، ورزشی ، معماری ، مدلینگ ، مفهومی ، مینیمال ) و…
  • شناخت انواع تجهیزات عکاسی از جمله سافت باکس ، بیوتی دیش ، اسنوت ، اکتا باکس و نحوه ی کار با آن ها

۴ نرم افزارهای عکاسی : مهم ترین نرم افزارهای رشته عکاسی یعنی فتوشاپ و لایت روم را در این ترم آموزش خواهید دید.که توسط این دو نرم افزار می توانید زیبایی دوچندان به عکس های خود بدهید.

دوره آنلاین عکاسی ویژه شهرستان ها

تجهیزات مورد نیاز برای دوره عکاسی

برای شرکت در دروه باید دوربین سری D  یا همان دوربین DSLR داشته باشید زیرا این دوربین ها قابلیت تعویض لنز دارند و پیشرفته هستند و امروزه در دنیای حرفه ای عکاسی مورد استفاده قرار می گیرند.کیفیت دوربین های کامپکت بسیار پایین است و برای بازار کار حرفه ای مناسب نیست.

سوالات متداول

آیا اساتید دوره آنلاین عکاسی دارای فعالیت حرفه ای مرتبط در این رشته هستند ؟

بله تمامی اساتید با تحصیلات دانشگاهی مرتبط در این رشته هستند و در بازار کار به صورت حرفه ای عکاسی می کنند.

آیا مدرک بین المللی به هنرجو تعلق می گیرد ؟

بله در انتهای دوره به هنرجو مدرک معتبر اعطا می شود که می توانید با ارائه به دارلترجمه  ، مدرک خود را ترجمه کنید و تحویل بگیرید.

آیا دوربین عکاسی لازم است ؟

بله برای شروع کار خود باید دوربین DSLR تهیه کنید تا بتوانید عکس های حرفه ای بگیرید و وارد بازار کار حرفه ای شوید .همچنین این دوربین ها قابلیت تعویض لنز دارند .

ایا لوازم آتلیه باید تهیه کنیم ؟

یکسری از لوازم را برای تکمیل کار خود بهتر است تهیه کنید اما اگر شرایط خرید آن ها را نداشته باشید می توانید از مراکز مختلف که تجهیزات اجاره می دهند ،تهیه کنید و با توجه به هزینه گزاف اجاره فضا و همچنین وسایل نورپردازی ، بهترین کار اجاره استدیو برای انجام پروژه های عکاسی می باشد ، با اینکار هم از شر هزینه های گران قیمت اجاره و همچنین هزینه تهیه وسایل نورپردازی راحت می شوید و هم با کمترین هزینه وارد فضای بازار کار واقعی خواهید شد.

آیا باید آتلیه اجاره کنیم ؟

بله برای اینکه بتوانید تمرین داشته باشید باید حتما آتلیه اجاره کنید در غیر این صورت تمامی آموزش ها به صورت تئوری بوده و هیچ فایده ای برای شما ندارد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره‌های ذیل از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲

اینستاگرام دپارتمان عکاسی مرکز آموزش خانه صنعت و معدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *