آموزش طراحی لباس آنلاین

دوره آنلاین طراحی لباس ویژه شهرستان ها با ارائه مدرک بین المللی

با هدف توسعه امکان استفاده از خدمات آموزشی با کیفیت در سراسر کشور امکان شرکت در کلاس های طراحی لباس به شیوه ای کاملا موثر و کارآمد توسط مدرسین به نام شهر تهران و زیر نظر مرکز آموزش خانه صنعت و معدن تهران به نحوی برنامه ریزی و فراهم  شده که عزیزان مستقر در شهرستان های دور از پایتخت بدون نیاز به مهاجرت موقت یا دائمی به تهران با حداقل رفت و آمد امکان استفاده از به روز ترین شیوه های آموزش طراحی لباس را داشته و برای رونق بازار کار این حرفه در شهرستان های محل زندگی خود مشغول به فعالیت شوند.

همانطور که مستحضرید حرفه طراحی لباس فرصتی مناسب برای فعالیت حرفه ای در بازار کار و راه اندازی مزون های آنلاین و حضوری فراهم آورده است بر همین اساس مرکز آموزش خانه صنعت و معدن با هدف توسعه نیروی کار توانمند و شکوفایی اقتصاد دور از تهران این دوره ها را برای شما عزیزان علاقه مند برنامه ریزی نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های ذیل از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

اینستاگرام دپارتمان طراحی لباس مرکز آموزش خانه صنعت و معدن

 

روش  برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و نیمه حضوری طراحی لباس به شیوه تعاملی

در اینجا میخواهیم به برخی از سوالات شما در رابطه با دوره های آموزشی آنلاین طراحی لباس پاسخ دهیم اول اینکه آیا اصلا دوره های آنلاین از کیفیت لازم برخوردار هست؟ تفاوت دوره های مجازی و آنلاین در چیست؟ آیا بعد از پایان دوره های آنلاین و نیمه حضوری طراحی لباس می توانیم وارد بازار کار شویم؟

برای پاسخ به سوال اول بایستی بدانید دوره های آموزشی طراحی لباس با شیوه تعاملی و مطابق با استاندارد های روز دنیا برگزار می گردد حال اینکه شیوه تعاملی چیست بایستی بدانید این شیوه در بهترین دانشگاه های دنیا به صورت آنلاین در حال تدریس می باشد وکلا با دوره های آنلاینی که تا به حال دیده اید بطور کامل متفاوت می باشد و دارای استاندارد های خاصی می باشد بنابراین اشخاصی که در این مدل دوره های آنلاین شرکت می کنند به طور قطع نتیجه می گیرند

در سوال دوم بایستی بدانید بین دوره های آنلاین و مجازی تفاوت های ساختاری بسیار زیادی وجود دارد اگر بخواهیم دوره های مجازی را تعریف کنیم اولین تفاوت ساختاری که وجود دارد این است که در دوره های مجازی مدرس به صورت آنلاین حضور ندارد و آموزش شما فقط شامل یکسری فیلم و پادکست صوتی می شود و هیچگونه پشتیبانی آموزشی ندارد بنابراین از کیفیت خوبی برخوردار نیست ولی در دوره های آنلاین مرکز آموزش خانه صنعت و معدن مدرس به صورت آنلاین در کلیه جلسات حضور داشته تا فرابند یادگیری بطور کامل صورت پذیرد و همچنین کلاس های آنلاین از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار می باشد ، بنابراین توصیه ما به شما برای یادگیری کامل شرکت در دوره های آنلاین می باشد و دوره های مجازی ازکیفیت لازم برخوردار نیستند.

خیلی از شما از ما پرسیدین که آیا بعد از پایان دوره ها می توانیم شاغل شویم ؟ بله در صورت رعایت دستورات اجرایی موسسه و شرکت در کلیه کلاس ها شما از مهارت کافی برخوردار خواهید شد که اکثر هنرجویان در اواسط دوره ها مشغول به فعالیت شده و یا مزون شخصی احداث می کنند و یا به صورت مجازی با داشتن یک پیج اینستاگرام و فروش کار های اجرایی خود کسب درآمد می کنند و عده ای هم به عنوان فشن اینفلوئنسر و … به فعالیت می پردازند

یکی از خصوصیات رشته طراحی لباس این است که به دلیل تعدد مشاغل در این رشته هیچوقت از لحاظ شغلی اشباع نشده و همیشه بازار کار این رشته برای کلیه علاقمندان ظرفیت دارد ، بنابراین پیشنهاد ما به شما ورود به یکی از پر درآمدترین رشته های دنیا یعنی طراحی لباس می باشد تا ضمن سرمایه گذاری روی خودتان بتوانید با ورود به دنیای طراحی مد و لباس به آرزو های خود تحقق بخشید.

مزایای دوره آنلاین طراحی لباس برای شهرستان ها

قبل از آنکه مزایای کلاس آنلاین را به شما بگوییم بهتر است در مورد تفاوت های کلاس حضوری و آنلاین صحبت کنیم.این مهمترین سوال و دغدغه ی علاقمندان به کلاس های طراحی لباس است که از ما می پرسند کلاس آنلاین هم مانند کلاس حضوری با کیفیت است ؟

که در پاسخ به این سوال باید بگوییم به چند دلیل بله :

  • کلاس های آنلاین از قبل فیلم برداری شده و در هنکام برگزاری کلاس علاوه بر اینکه استاد حضور دارد ، فیلم نیز برای هنرجویان پخش می شود و در پایان هر جلسه فیلم برای هنرجویان فرستاده می شود تا بتوانند به راحتی رفع اشکال کنند.
  • در کنار استاد یک استادیار حضور دارد که از کلاس به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می کند و هنرجویان می توانند اشکالات خود را رفع کنند.
  • تمامی سرفصل های کلاس آنلاین و حضوری مشابه یکدیگر است .
  • هر دو کلاس از یک استاندارد تبعیت می کنند و هدف مجموعه اماده کردن هنرجو برای ورود به بازار کار است.

علاوه بر موارد بالا همانطور که می دانید کلاس های آنلاین باعث می شود که هم در وقت صرفه جویی شود و بیشتر به تمرین بپردازید  و هم از هزینه رفت و آمد کاسته شود و بسیار مناسب کارمندان و افرادی ست که در شهرها و کشورهای دیگر هستند .

آموزشگاه طراحی لباس آنلاین

 

دوره آنلاین طراحی لباس با مدرک بین المللی

سوالات پر تکرار کاربران :

آیا بعد از اتمام دوره می توانم وارد بازار کار شوم ؟

بله.شما در طول دوره و با گذراندن تمامی ترم ها آموزش خواهید دید که چگونه خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید ، همچنین اکثر هنرجویان مرکز آموزش خانه صنعت و معدن کارآفرین شده و با داشتن یک پیج اینستاگرام ساده شروع به درآمد زایی می کنند.

آیا بعد از اتمام دوره مدرک معتبر دریافت خواهم کرد ؟

بله . بعد از پایان دوره و با گذراندن تمامی ترم ها مدرک بین المللی و معتبر به هنرجویان تعلق می گیرد که قابلیت ترجمه شدن از سوی دارالترجمه را دارد.همچنین می توانید مدرک با مهر دادگستری تحویل بگیرید.

آیا برای شرکت در دوره باید نقاشی بلد باشیم ؟

خیر. شما می توانید از صفر کار خود را آغاز کرده بدون اینکه علمی در هنر نقاشی داشته باشید زیرا نقاشی و طراحی لباس دو رشته ی کاملا جدا از هم هستند و اصلا نیازی نیازی نیست که یک طراح نقاش هم باشد. آنچه را که در طراحی به آن نیاز دارید را سر کلاس آموزش می بینید.

 یاد گرفتن خیاطی می تواند کمکی به طراح لباس کند ؟

بهتر است اول بگوییم که دو رشته ی خیاطی و طراحی لباس از هم جدا هستند و خیاط  لزوما طراح لباس نیست و بالعکس.اما دانستن خیاطی تا حدودی می تواند به طراح کمک کننده باشد. ولی اگر شخصی به خیاطی علاقه نداشت مدیریت کردن تیم خود را آموزش می بیند تا بتواند با خیاط تعامل داشته باشد .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های ذیل از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

اینستاگرام دپارتمان طراحی لباس مرکز آموزش خانه صنعت و معدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *