آموزش عکاسی

کلاس عکاسی ویژه فعالیت حرفه ای

چرا به حرفه عکاسی علاقه مند هستید؟ لذت یا درآمد یا هر دو با هم؟

چطور یک دوره عکاسی میتواند نیاز های حرفه ای شما برای کسب درآمد یا فعالیت حرفه ای را پوشش دهد.؟

دوره آموزشی عکاسی به صورت (حضوری) و (آنلاین و نیمه حضوری)به صورت کاملا اجرایی برای ورود به بازار کار و فعالیت حرفه ای در این زمینه برنامه ریزی شده است تا بتوانید با توجه به علاقه و نیازتان در کلاس ها از راه دور یا حضوری شرکت کنید.ما اینجا هستیم تا از شما یک عکاس حرفه ای برای تمام موقعیت های تفریحی یا شغلی بسازیم.

برای کسب اطلاعات در مورد دوره جامع عکاسی از طریق واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید:

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

صفحه اینستاگرام دپارتمان عکاسی:
دوره عکاسی
 
شما فکر می کنید کدام مورد در برگزاری با کیفیت یک دوره عکاسی مهم است؟

شما میخواهید زمان و هزینه کنید و قطعا دوست دارید بهترین نتیجه را بگیرید درست است؟

حتما شما نیز مانند اکثر دانشپذیران ما مدت هاست برای شروع این مسیر هیجان انگیز نقشه می کشید و منتظر یک فرصت هستید تا این راه را به صورت اثر بخش شروع کنید.ما از شعار صحبت نمی کنیم ما به پشتوانه تجربیات گسترده خود در مسیر آموزش عکاسان درآمد زا و حرفه ای و نه صرفا هنری و به استناد فضای نشاط آمیز و پرانرژی کلاس ها که در صفحه های اجتماعی از ما میبیند این مسیر را برای شما به زیبایی و کیفیت هرچه تمام تر ترسیم می کنیم.

مرکز آموزش خانه صنعت و معدن متعهد به آموزش صحیح برای شماست اگر و تنها اگر شما نیز با جدیت وارد این مسیر شوید.

آموزشگاه عکاسی حرفه ای با حضور اساتید مجرب و ارائه مدرک بین المللی به صورت جامع و از صفر تا صد به شما هنرجویان عزیز آموزش داده می شود.در این دوره از مباحث مقدماتی مانند آشنایی با دوربین و منوی آن ، ایزو ، سرعت شاتر و … شروع کرده و تا حرفه ای شدن در بازار کار عکاسی پیش می روید.

در ترم های بعد با تکنیک های عکس گرفتن آشنا می شوید و بعد به مهم ترین مبحث عکاسی یعنی نورپردازی می رسید.

مبحث نورپردازی بسیار گسترده است که شما با تمام تجهیزات آن آشنا می شوید و نحوه ی عکس گرفتن با نورهای مختلف را آموزش خواهید دید.

در ادامه باید بدانید که چگونه عکس های خود را ادیت کنید تا زیبایی دو چندان به عکس هایتان بدهید.که با نرم افزارهای فتوشاپ و لایت روم این کار را انجام می دهید.

این نکته مهم را در نظر بگیرید که شما در مرکز آموزش خانه صنعت و معدن نیازی به هیچگونه پیش نیازی ندارید و تنها با یک دوربین DSLR آموزش خود را می توانید آغاز کنید و هرانچه که در حرفه ی عکاسی نیاز دارید را از مبتدی آموزش خواهید دید.

نحوه کسب درآمد از آموزش عکاسی

مزیت کلاس عکاسی آموزشگاه صنعت و معدن در این است که دوره از مبتدی تا پیشرفته است و هنرجو بعد از اتمام دوره می تواند در دنیای حرفه ای عکاسی شروع به کار کند.اغلب هنرجویان علاقه دارند که آتلیه خود را تاسیس کنند و به صورت مستقل کار کنند یا اینکه در حرفه ی عکاسی تبلیغاتی و مدلینگ که امروزه بسیار پرطرفدار است مشغول به کار شوند.شبکه های اجتماعی و دنیای جدید تبلیغات رسانه های اجتماعی برای مشاغل مختلف از جمله رستوران ها و جواهرفروشی ها و مزون ها و برند های لباس و …. همه و همه نیاز به دستان توانمند یک عکاس برای درخشش محصول و خدماتشان را دارند و این برای شما که به این حرفه علاقه مندید یک فرصت بی نظیر است.

 

 

برای آغاز مسیر نه عجله داشته باشید و البته نه آسوده بلکه برای راهنمایی درست در زمینه استفاده از استعداد و علاقه خود به حرفه عکاسی قبل از هر چیز با کارشناسان انجمن عکاسی از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید

برای کسب اطلاعات در مورد دوره جامع عکاسی از طریق واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید:

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

صفحه اینستاگرام دپارتمان عکاسی:

نوشته های مشابه