آموزش طراحی لباس آنلاین

برترین کلاس طراحی لباس آنلاین از ایده تا اجرا ویژه بازار کار

شما چرا به حرفه طراحی لباس علاقه مند هستید؟

چرا دوست دارید این حرفه را دنبال کنید؟ آیا به عنوان یک هنر شخصی این طراحی لباس را دوست دارید یا قصد فعالیت حرفه ای در بازار کار این رشته را دارید؟

از چه ویژگی شغل طراحی لباس خوشتان  می آید یا بهتر بگوییم اگر امروز یک طراح لباس بودید در زندگی شما چه چیزی برایتان لذت بخش بود؟

آیا حرفه طراحی لباس را از راه دور می توان با کیفیت کلاس های حضوری گذرانید؟و  اگر پاسخ مثبت است چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

تفاوت کلاس طراحی لباس آنلاین با حضوری

تفاوت از دیدگاه ما یا شما؟ عملا برای ما کلاس آنلاین یا حضوری از نظر کیفیت متفاوت نیست و باید بدانید مرکز آموزش خانه صنعت و معدن متعهد به حفظ کیفیت برگزاری دوره های از راه دور همانند دوره های حضوری است.

این بستگی به شرایط شما، سلیقه یا خواست شما دارد که در کدام مدل از کلاس های ما شرکت کنید و از دید ما شما یک هنرجو هستید که باید به عنوان یک طراح لباس حرفه ای فارغ التحصیل شوید.

امروزه با توجه به شرایط پیش آمده و برای مدیریت زمان ، افراد ترجیح می دهند در کلاس های آنلاین شرکت کنند. کیفیت  مهمترین عامل برگزاری کلاس ها است که در آموزشگاه صنعت و معدن، در هردو کلاس آنلاین و حضوری کیفیت ها برابر است. تمامی سرفصل های طراحی لباس از صفر به شما آموزش داده می شود و نیاز به هیچگونه پیشنیازی ندارید.در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا سرفصل های کلاس طراحی لباس را به شما بگوییم.

برای کسب اطلاعات در مورد کلاس آنلاین و جامع طراحی لباس از طریق واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید :

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

صفحه اینستاگرام دپارتمان طراحی لباس:

به طور خلاصه در دوره آنلاین طراحی لباس چه می آموزیم؟

  1. سرفصل کلاس طراحی لباس از طراحی فیگور آغاز می شود.طراحی فیگور نخستین گامی ست که برای بهتر کشیدن یک لباس نیاز دارید آن را آموزش ببینید.سایه زدن بدن مانکن ، کشیدن چهره مانکن و هر آنچه که برای کشیدن یک فیگور به آن نیاز دارید .
  2. در ترم دوم کلاس طراحی لباس با روانشناسی رنگ ها ، پالت رنگی ، انواع رنگ ها و طریقه ی ست کردن آن ها اشنا می شوید، همچنین به طور کامل انواع جنسیت سازی ها  را آموزش خواهید دید.از جمله : ساتن ، مخمل ، چرم ، ورنی ، جیر و هولوگرامی و …
  3. ترم سوم ، خلاقیت در طراحی لباس است.در این ترم آموزش خواهید دید که چگونه از هرچیزی ایده بگیرید.خلاقیت مهمترین عامل در کشیدن یک طرح و به اجرا دراوردن ان است.همچنین : طراحی انواع یقه ،   طراحی آستین ها ، طراحی دامن و شلوار ، طراحی لباس شب و عروس و پارچه شناسی تخصصی لباس همه ی این ها مواردی است که آموزش خواهید دید .
  4. ترم چهارم دوخت های تزئینی است که می توانید به وسیله این آموزش ، لباس های منحصر به فرد خلق کنید.
  5. در ترم پنجم با مولاژ اشنا خواهید شد .مولاژ به معنی الگو برداری حجمی ست. در این ترم الگوی لباس ها را روی مانکن پیاده سازی می کنید و آموزش خواهید دید که چگونه سایز مانکن را توسط ابر و پارچه تغییر دهید.
  6. در ترم اخر ، نرم افزار طراحی لباس را به شما آموزش خواهیم دید.که می توانید بدون نیاز به کشیدن الگو ، لباس طراحی شده خود را در فضای سه بعدی نشان دهید.

کلاس آنلاین طراحی لباس

چرا برگزاری دوره های آنلاین حرفه طراحی لباس کار حساسی است؟

قطعا شما نیز می دانید که حرفه طراحی لباس یک رشته عملی است و با خواندن جزوه و کتاب و دیدن فیلم نمیتوان همه چیز آن را فراگرفت.این همان دلیلی است که باعث حساسیت اجرا و برگزرای دوره های آنلاین طراحی لباس می گردد.با گشتی در اینترنت و اینستاگرام به کرات مشاهده می کنید که افراد مختلف با یا حتی بدون سابقه صرفا به عنوان یک مدرس برای گرفتن شاگران آنلاین آگهی میزنند.تقریبا بالای بیو هر هنرآموخته تازه کار طراحی لباس عبارت تدریس  دوره های آنلاین دیده می شود و دقیقا به همین دلایل است که باید با چشمان بازتر مسیر را برسی کنید.

باید بدانید

آنچه که در برگزاری دوره های آنلاین طراحی لباس از همه چیز مهمتر است شیوه و روش اجرای کلاس هاست و البته بعداز آن توان فنی مدرس ،تیم اجرا،پشتیبانان آموزشی و نحوه تعامل همکلاسی ها با یکدیگر.

اگر فکر می کنید دوره از راه دور طراحی لباس خیلی مفید نخواهدبود به این خاطر است که تجریه کسانی را دیده اید که در شیوه اشتباه آموزش دیده اند.

بنابراین به شما توصیه می کنیم یا در یک محل معتبر آموزش ببینید و یا زمان و هزینه خود را هدر ندهید چرا که اکثریت دوره های از راه دور در حد ارسال چد فیلم و پادکست آموزشی است که همه آنها در سایت هایی مثل یوتیوب و آپارات و … به رایگان قرار دارد و اگر کسی قرار بود با آنها فشن دیزاینر بیاموزد این اتفاق می افتاد.

 

 

ثبت نام در کلاس طراحی لباس آنلاین

هنرجویان می توانند جهت ثبت نام کلاس های آنلاین طراحی لباس از طریق شماره های ذیل با مرکز آموزش خانه صنعت و معدن تماس حاصل نمایند و سوالات خود را با کارشناسان دپارتمان طراحی لباس مرکز مطرح نمایند.

برای کسب اطلاعات در مورد کلاس آنلاین و جامع طراحی لباس از طریق واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید :

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

صفحه اینستاگرام دپارتمان طراحی لباس: