طراحی لباس

طراحی انواع لباس با مداد رنگی

صنعت طراحی انواع لباس ، در کل دنیا رایج است و این طراحی با لوازم مختلفی انجام می شود، معروف ترین ابزار برای طراحی لباس های زیبا مداد رنگی می باشد.
طراحی لباس و صنعت مد، امروزه در کل جهان از تجارت های بسیار بزرگ محسوب می شوند، در بسیاری از کشورها، که بیشتر کشورهای اروپایی می باشند صنعت طراحی لباس رایج می باشد.
طراحی لباس در سالیان اخیر وارد کشورمان ایران نیز گردیده است، و در ایران طراحان بسیار بزرگ و حتی معروفی در این زمینه فعالیت می کنند، و از هنر دست این هنرمندان بزرگ لباس های زیبایی طراحی و وارد بازار هنری می گردد.

طراحی انواع لباس

صنعت طراحی لباس

لباس و صنعت مد انواع مختلفی دارند، و هر نوع لباس علاقه مندان مخصوص به خود را در بازارهای هنری دارد.
طراحی لباس امروزه در جهان از بزرگ ترین هنرها محسوب می شوند، و برای وارد شدن به این عرصه ی هنری فرد باید دوره های تحصیلی مختلف مربوط به این هنر را گذرانده باشد.
در جهان طراحان بزرگ، دارای مدارک تحصیلی از دانشگاهای معروف جهان می باشند. از انواع لباس های طراحی می توان به لباس های مجلسی، لباس عروس، لباس های شب، لباس های فشن و انواع لباس های ورزشی اشاره کرد.
تمام لباس هایی که نام برده شد نیاز به طراحی های ویژه ای دارند و این طراحی ها باید با لوازم طراحی و تحریری مختلف انجام شوند.

  • کلاژ
  • آب رنگ های مخصوص
  • سیاه قلم
  • ماژیک
  • قلم
  • مداد رنگی

از لوازم های طراحی معروف در جهان می باشند که کار کردن با آن ها نیاز به هنر و تخصص خاص دارد.

طراحی انواع لباس

صنعت و تجارت طراحی لباس با مداد رنگی

از مداد رنگی ها در رنگ های مختلف می شود برای طراحی انواع لباس استفاده به عمل آورد، مداد رنگی ها از لوازم های طراحی بسیار آسان شناخته می شوند، و دلیل آسان بودنشان ساختار نرم آن ها می باشد.
مداد رنگی به دلیل نرم بودن به راحتی بر روی کاغذهای مختلف طراحی کشیده می شوند، مداد رنگی ها دارای رنگ های مختلفی بوده و هر رنگ برای طراحی های خاص استفاده می شوند.
با رنگ های مداد رنگی می توان تمام نقش و نگارهای خاص را بر روی کاغذ پیاده کرد و تمامی پیچ و خم های موجود در لباس را با مداد رنگی به نمایش گذاشت.

طراحی انواع لباس

صنعت انواع لباس با مداد رنگی

انواع لباس های مختلفی که سالانه در صنعت مد و فشن به نمایش در می آیند را می توان با مداد رنگی طراحی کرد.
در ایران برای طراحی انواع لباس های مجلسی و حتی لباس هایی که به صورت عادی در بیرون از منزل از آن ها استفاده می شود را به وسیله مداد رنگی طراحی می کنند.

نوشته های مشابه