طراحی لباس

ثبت نام دوره های کوتاه مدت رشته طراحی لباس

ثبت نام در دوره های کوتاه مدت رشته طراحی لباس می تواند موجب ایجاد مهارت در افراد به صورت سریع شود.

رشته طراحی لباس

ثبت نام در رشته طراحی لباس

رشته طراحی لباس از جمله رشته های پرطرفدار در زمینه ی هنر و فرهنگ یک می باشد که میتواند موجب جاودانه شدن فرهنگ اصیل یک کشور شود.
این رشته می تواند موجب ساخت و تکمیل فرهنگ یا جامعه شده و یا با از بین بردن تاریخ طراحی با استفاده از به کارنبردن آنها در طراحی های امروزی موجب ویرانی فرهنگ های اصیل یک ملت شود.
بنابراین طراحان لباس باید با اهمیت این امر آشنا شده و بتوانند درک درستی از این رشته و تاثیر آن بر جوامع و ملت ها داشته باشند.

رشته طراحی لباس

اهمیت تجربه در طراحی لباس

تجربه در طراحی لباس می تواند موجب افزایش سطح کیفی طراحی های انجام شده توسط طراحان شود.
از این رو استفاده از تجارب قبلی و ترکیب آن با ایده های نو و جدید می تواند شگفتی بیننده را بیانگیزد و موجب افزایش رضایت در مشتریان شود.
تجربه در زمینه برش،دوخت،پارچه شناسی و زمینه های دیگر می تواند در افزایش مهارت های طراح تاثیرات به سزایی داشته باشد.
برای داشتن طراحی های جدید و نو باید بتواند درک درستی از نیاز جامعه و مشتریان مختلف داشته تا بتواند در لحظه ایده های خود را به صورت اورجینال در اختیار مشتریان قرارداده و نظر آنها را جلب کند و در نهایت موجب موفقیت در رشته ی خود شود.
بنابراین نکته ی مهم در امر طراحی داشتن ارتباط موثر با مشتری و افراد مختلف می باشد تا بتوان از این طریق نیاز مشتری ها را شناسایی کنند و به آن پاسخ در خور بدهند.

رشته طراحی لباس

طراحی لباس و برندینگ

در اینالیا برای طراحی لباس از انواع فرهنگ ها و ملیت های مختلف اینفاده می کنند.
برخی از افراد فکر می کنند که به دلیل اینگه کشور ایتالیا از نظر فرهنگی یک کشور آزاد است لباس های طراحی شده توسط آنها نمیتواند مناسب برای فرهنگ های اسلامی باشد ولی با دقت به این موضوع متوجه می شوید که افراد طراح در ایتالیا لباس های تولیدی خود را متناسب با فرهنگ همه ی جوامع تهیه و توزیع می کنند این یعنی تمام فرهنگ های دنیا را مطالعه می کنند و بر اساس مطالعات خود اقدام به تولید انواع اباس ها می کنند.
این امر موجب شده که برندهای معروف ایتالیایی مانند گوچی با وجود داستن اصالت ایتالیایی بتواند در همه ی جوامع شناخته شده باشد چرا که در ساخت این برند نیز فرهنگ و اصول ملت های مختلف مورد بررسی قرار داده شده است.

نوشته های مشابه